§ 1
Informacje ogólne
- Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) reguluje korzystanie z serwisu www dostępnego pod stroną internetową https://portal.olejomaty.pl/ Portalu Klienta „EMKA Olejomaty” lub „Olejomaty” (dalej „Usługa”).
- Usługodawcą jest EMKA S.A. z siedzibą w Żyrardowie, ul. Jaktorowska 15A, 96-300 Żyrardów, NIP 8381845401 wpisaną do rejestru przedsiębiorstw prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000429499 lub EMKA Oli Sp. z o.o. z siedzibą w Kędzierzynie – Koźlu, ul. Naftowa 17, 47 – 230 Kędzierzyn – Koźle, NIP 7492120250 wpisaną do rejestru przedsiębiorstw prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001110464 (dalej spółki z grupy kapitałowej EMKA będą określane jako „EMKA”).
- Zasady korzystania z Usługi zostały opisane w niniejszym dokumencie, dostępnym na stronie internetowej, która umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Przed pobraniem i zainstalowaniem Usługi każdy klient EMKA zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu.
§ 2
Cele i założenia Portalu Klienta EMKA Olejomaty lub Olejomaty
- Celem Portalu Klienta EMKA Olejomaty lub Olejomaty jest zarządzanie wdrożonym projektem Olejomaty w miejscowości Klienta.
- Portal EMKA Olejomaty lub Olejomaty służy do weryfikacji stanu i statusów maszyn będących w posiadaniu przez Klienta. Klient ma również wgląd do wykonywanych transakcji na maszynach oraz danych użytkowników, którzy użyli maszyny będącej w jego posiadaniu w celu pobrania butelki, bądź zwrócenia pełnej butelki z UCO (ang. Used Cooking Oil, zużyty olej kuchenny). Portal również daje możliwość Klientowi komunikowania się z użytkownikami maszyn będących w posiadaniu Klienta za pomocą wysyłki wiadomości push. Klient może sam tworzyć oferty dla swoich użytkowników.
§ 3
Rodzaj i zakres Usługi
Usługa jest skierowana do Klientów EMKA, którzy są w posiadaniu Olejomatów będących własnością EMKA S.A. lub EMKA Oil Sp. z o.o. (dalej „Użytkownicy”) chcących wpłynąć na ochronę środowiska w ich lokalizacji. Celem Usługi jest zachęcenie Klientów do dbania o swoje najbliższe otoczenie, a także dostarczanie użytkownikom odpowiednio spersonalizowanych informacji dotyczących ofert handlowych oraz usług dostosowanych do ich preferencji. Obejmują one w szczególności oferty dopasowane do indywidualnych potrzeb i życzeń Klientów. Usługa umożliwia Klientom:- Informowanie o statusie posiadanych maszyn
- Transakcjach i użytkownikach
- Wysyłanie powiadomienia PUSH do użytkowników
- Tworzenie ofert
- Podgląd raportów
- Dodawanie dostępów do Portalu swoim przedstawicielom.
§ 4
Warunki korzystania z usług
- Z Usługi mogą korzystać Klienci EMKA, którzy będą Dzierżawcami Olejomatów oraz osoby fizyczne, dla których Klient EMKA założy indywidualne konto (np. pracownik Klienta EMKA).
- Użytkownik w celu skorzystania z Usługi musi posiadać dostęp do odpowiedniego sprzętu komputerowego oraz Internetu.
- Główne konto (dalej „Konto”) do zarządzania Portalem przez Klienta EMKA tworzy EMKA.
- W ramach rejestracji i założenia Konta wymagane jest od Klienta udostępnienie następujących danych:
- imię i nazwisko jego przedstawiciela,
- numer telefonu komórkowego przedstawiciela,
- adres e-mail przedstawiciela.
- Wszelkie podawane przez Klienta dane jego przedstawiciela nie mogą być przyporządkowane do innej osoby. Zabrania się również podawania fałszywych danych, w szczególności tych nienależących do przedstawicieli Klienta. Obowiązkiem Klienta jest przechowywanie swoich danych dostępowych w bezpieczny sposób, który uniemożliwia dostęp do konta osobom trzecim.
- Podczas korzystania z Usługi EMKA gromadzi o Klientach takie informacje jak:
- wersja używanego systemu operacyjnego,
- numer używanego urządzenia mobilnego,
- język systemowy,
- używana wersja Portalu.
- Dane logowania Klienta do Portalu są gromadzone i wykorzystywane w celu realizacji logowania do Konta.
- Gromadzenie danych za pośrednictwem Usługi służy jak najlepszemu dopasowaniu prezentowanych ofert dla konkretnego Użytkownika oraz wywiązaniu się przez Klienta EMKA, EMKA S.A. lub EMKA Oil ze wszelkich zobowiązań nałożonych na niego przez niniejszy Regulamin oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Poprzez Portal Klient EMKA będzie miał dostęp do danych o Użytkownikach korzystających z Olejomatów, będących w posiadaniu Klienta. Klient EMKA będzie gromadził i przetwarzał dane osobowe Użytkowników zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami.
§ 5
Zakończenie korzystania z Usługi; Odpowiedzialność
- Klient EMKA ma prawo w dowolnym momencie i bez podawania przyczyn zakończyć korzystanie z Usługi.
- EMKA ma możliwość wypowiedzenia świadczenia Usługi z zachowaniem terminu 10 dni, z ważnych przyczyn, w szczególności:
- korzystanie z Usługi w sposób sprzeczny z prawem,
- korzystanie z Usługi w sposób sprzeczny z jej celem,
- podanie nieprawdziwych danych Użytkownika potrzebnych do założenia Konta.
- EMKA nie ponosi odpowiedzialności, w przypadku:
- czasowego braku dostępu do Usługi,
- braku lub ograniczonego dostępu do sieci bezprzewodowej (WLAN).
§ 6
Postępowanie reklamacyjne
- EMKA odpowiada za należyte działanie Usługi, nie odpowiada natomiast za należyte wypełnianie warunków korzystania z Usługi przez Klientów EMKA.
- Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące funkcjonowania Usługi należy kierować na adres mailowy: support@olejomaty.pl
- Klient EMKA może złożyć reklamację w terminie 14 dni, licząc od dnia, w którym miały miejsce wady lub przerwy w świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Usługi. Reklamację złożoną po upływie terminu określonego w zdaniu pierwszym, pozostawia się bez rozpoznania, o czym EMKA niezwłocznie powiadamia Klienta EMKA za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez Klientów EMKA w ramach rejestracji lub poprzez odpowiednią wiadomość przesłaną z użyciem Usługi. Nie uchybia to jednak możliwości dochodzenia przez Klienta EMKA roszczeń wynikających z ogólnie obowiązujących przepisów prawa.
- W reklamacji Klient EMKA powinien podać co najmniej: swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji (może być to adres mailowy, jeśli Klient EMKA wybiera taki sposób porozumiewania się), rodzaj i datę wystąpienia przyczyn reklamacji oraz wszystkie okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji. W przypadku braku w treści reklamacji danych umożliwiających właściwe rozpatrzenie reklamacji, EMKA może zwrócić się do składającego reklamację o uzupełnienie danych.
- Po rozpatrzeniu reklamacji, EMKA udzieli Klientowi EMKA odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź wysłana zostanie na adres do korespondencji Klienta EMKA lub adres e-mail przedstawiciela Klienta EMKA wskazany w treści reklamacji (a w razie jego niewskazania w treści reklamacji – na adres e-mail przypisany do konta Klienta EMKA), ewentualnie przekazana w inny sposób uzgodniony indywidualnie z Klientem EMKA.
§ 7
Postanowienia końcowe
- Regulamin Usługi może ulec zmianie w przypadku:
- zmiany obowiązujących przepisów prawa mających zastosowanie do Usługi,
- zmiany funkcjonalności Usługi, z zastrzeżeniem że zmiany Regulaminu mają na celu dostosowanie treści Regulaminu do jego funkcjonalności,
- zmiany w zakresie działalności prowadzonej przez EMKA za pośrednictwem Usługi, w szczególności, w razie wprowadzenia nowych usług świadczonych za pośrednictwem Usługi.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego .